Dag 18: Saigon (1) - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Michiel Spaandonk - WaarBenJij.nu Dag 18: Saigon (1) - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Michiel Spaandonk - WaarBenJij.nu

Dag 18: Saigon (1)

Blijf op de hoogte en volg Michiel

21 Juli 2014 | Vietnam, Xóm Chiếu

We zijn, zoals verwacht, om 6 uur aangekomen in Saigon. Voorgoed (?) afscheid genomen van Tim en Janike en naar het hotel gelopen. We konden vanaf 9 uur inchecken, dus we hebben onze bagage gedropt en zijn een wandeling door de stad gaan maken. We hebben ontbeten bij ABC bakery en hebben de Saigonese Notre Dame bezocht.

Rond half 11 waren we terug in het hostel. Ingecheckt en gedoucht. Daarna zijn Michiel en Jordy een uurtje gaan slapen. Nick heeft geprobeerd naar het Chinese gedeelte van de stad te lopen, maar raakte de weg kwijt en kwam terug.

Michiel en Nick hebben vervolgens het war museum en de bekende markt bezocht. Na 2 smoothies zijn ze ook terug gegaan naar het hostel om een beetje bij te slapen.

Michiel heeft geslapen tot de volgende ochtend. Jordy en Nick zijn eruit geweest om een tour voor de volgende dag te boeken en een broodje döner te eten, en hebben voor de rest ook geslapen. Blijkbaar hadden we het nodig. Dat verbaast ons ook niet echt.