Dag 13: Hoi An (3) - Reisverslag uit Ấp Thiện Phước, Vietnam van Michiel Spaandonk - WaarBenJij.nu Dag 13: Hoi An (3) - Reisverslag uit Ấp Thiện Phước, Vietnam van Michiel Spaandonk - WaarBenJij.nu

Dag 13: Hoi An (3)

Blijf op de hoogte en volg Michiel

14 Juli 2014 | Vietnam, Ấp Thiện Phước

Vanochtend zijn we zo laat wakker geworden dat we het ontbijt hebben gemist. Na het douchen hebben we fietsen gehuurd. Deze keer voor 70 cent per stuk.

We zijn naar Peace gefietst om onze pakken nog even te passen. Als gegoten. Vervolgens de verzending met verzekering geregeld. Daarna zijn we doorgefietst naar het centrum om iets te eten.

Jordy is daarna terug gegaan naar het hostel, want hij voelde zich niet helemaal fit. Michiel en Nick hebben nog even door de stad gefietst en gewandeld. We zijn onder andere over een bekende Japanse brug gelopen, en hebben veel mooie schilderijen gezien in een soort schildersbuurt.

Daarna zijn we terug gegaan naar het hotel. Telefoons opgeladen. Weer lekker gegeten bij het hostel. Voorbereid op nachtbus die om 5 uur zou vertrekken. Uiteindelijk om 6 uur met busje naar de nachtbus vertrokken.

Er ging blijkbaar iets mis want was de bus was vol. We hebben met een groep van 15 mensen ruim 2 uur zitten wachten op een andere bus. Iedereen was moe. Het was erg warm. De tv schreeuwde zo hard Vietnamese teksten en reclames dat hij er zo irritant van ging zoemen. Redelijk vervelend dus.

Toch kwam het wachten ons niet slecht uit, want zo komen we iets later in Nha Trang aan ipv om 5 uur 's ochtends. Nu liggen we in een 11 uur durende, prima nachtbus richting Nha Trang en is het tijd om wat meer slaap te pakken dan de afgelopen nachten.